Targeted

With over 50 targeting options In addition to behavioral clustering, the LeadPix Database Management offers a wide range of targets defining the most appropriate profile for your company.

Qualified Leads

Highly qualified leads with a high percentage of conversion to sales.

Digital Marketing/Advertising

The LeadPix offers various online media solutions that will help you achieve your goals with greater speed and quality.

INTELLIGENCE AND SOLUTIONS DIGITAL MEDIA

E-mail Marketing

E-mail Marketing

envio segmentado de e-mail marketing

A LEADPIX coloca à sua disposição uma base de dados qualificados e com mais de50 OPÇÕES DE SEGMENTAÇÃO.

Nossa BASE DE E-MAILS É SEGMENTADA. Isso quer dizer que sua mensagem será encaminhada apenas para o PÚBLICO QUE REALMENTE SE INTERESSA pelo seu produto, marca, conteúdo ou serviço.

Possuímos hoje uma DBM constantemente atualizada através de diversos sites segmentados onde captamos o lead de acordo com o nicho de mercado solicitado.

01

Definição de
Target

02

Segmentação e
Volume

03

Disparo do
E-mail

04

Relatórios de
Resultado

Geração de Leads

Geração de Leads

Geração de Leads

Geramos pessoas interessadas no seu negócio com rapidez e qualidade. A LEADPIX gera cadastros à medida das necessidades do cliente. Através de uma análise estruturada dos dados que nos permite segmentar com mais eficiência e qualidade, o lead gerado garante um ROI de forte performance aos nossos clientes.

VANTAGENS:

Maior impacto em suas ações + aproximação com o público-alvo + relacionamento com o cliente + resultado mensurado de forma instantânea.

01

Criação de
Landing Page

02

Criação de
Peça

03

Disparo do
E-mail

04

Leads de
Interessados

Click to Lead

Click to Lead

Click to Lead

Não importa qual seja o produto, geramos cadastros opt-in de potenciais clientes com qualidade e rapidez em apenas um clique.

Este tipo de campanha visa gerar grande volume de cadastros opt-in através de peças de e-mail marketing personalizadas.

Especial para e-commerces ou sites que visam trabalhar de forma eficiente e segmentada seus futuros clientes.

01

Definição de Target

02

Criação de Peça

03

Envio da Campanha

04

Cliente Optin

Market Research

Market Research

Market Research

LEADPIX SURVEY is a research platform designed to meet the client needs. Based on consumer interests identified, brand perception and opportunities to expand the product and service to its target audience.

CASE STUDIES:

  • The Brazilian Economy;
  • Consumer Complaints;
  • Black Friday evaluation in Brazil;
  • Interest in courses and career development;
  • Interest in courses and career development;
  • Customer Service Improvements;
  • Reelection;
  • Christmas Season Total Spending;
  • Reading Habits;
  • Urban Transportation and Mobility;
  • Leasure and Sports;
  • Others.
01

Define your target
and Questionnaire

02

Target

03

Survey
Roll out

04

leads and
Target Audience

Promotional Sites

Promotional Sites

Promotional Sites

Products, brands, segmented marketing campaigns, online and offline channels, interaction.

Our creative and copy writers team are able to support your promotional marketing strategy using promotional hotsites.

Database Organizingde

Database Organizingde

Database Organizing

DATATHINKING service provides a database and Intel solutions for your business.

ENRICHMENT

Identify and acquire deep knowledge about your clients/consumers ; Obtain new methods of Communication such as e-mail, phone, or an attribute in its address.

QUALIFICATION

Standards and Data Validation, Example: E-mail Database.

TARGET AND CLUSTERING

Find the right client based on current relationships.

DATA MINING

Static Prediction Models, Example: Client Erosion.

STRATEGIC CONSULTING

Generate rules in relationships, ROI analysis.

 

Database Leadpix

45% Male
55% Female

Education

  • 54% High school
  • 26% Higher Learning
  • 11% Post Graduates
  • 7% Elementary School
  • 1% Masters
  • 1% PHD/Doctors

Age Group

  • 23% (21- 30 years)
  • 31% (31 - 40 years)
  • 25% (41 - 50 years)
  • 16% (51 - 60 years)
  • 1% (60+ years old)

OUR CUSTOMERS